11 okt 2023

Medlemsmøde om komponister og forlag

Hvad gør et musikforlag for mig, som jeg ikke selv kan? Og hvis jeg selv vælger at udgive min musik, hvordan håndterer jeg så rettigheder og distributionskanaler?

Dette kan du bl.a. få svar på, når vi inviterer til medlemsmøde d. 25. oktober kl. 16-18 med oplæg fra Ole Dreyer, forperson for Musikforlæggerne i Danmark og fra DKFs medlemskonsulent Niels Marthinsen.

Her vil Ole og Niels også kunne gøre dig klog på, hvad der står i forlagenes kontrakter, om du kan få ændret i dem, så de passer dig, og hvordan du opsiger en musikforlagsaftale enten for at skifte forlag eller for at trække værker hjem.

Mødet er åbent for alle medlemmer af Koda og henvender sig til komponister, der arbejder med kunstmusik og lydkunst.