2 feb 2017

Lille Skiveren

Dansk Komponistforening har sammen med otte andre kunstnerorganisationer under Dansk Kunstnerråd nogle få andele i Jens Otto Krags gamle bolig Lille Skiveren, beliggende i det sydvestlige hjørne af Skagens Kommune.

Husets faciliteter

Huset er stort og attraktivt, og beliggenheden er unik og tæt ved vandet. Til huset hører 18 tønder land, og der er udsigt til naturen fra alle husets vinduer.

I huset er der 6 enkeltsenge, en trekvart seng og to sovesofaer. Ud over de 12 faste sengepladser er der 4 gæstesenge til rådighed. Der er 2 badeværelser (det ene beliggende lige overfor saunaen), 1 atelier med pejs, 1 atelier med brændeovn og klaver (dog ustemt), stort spisekøkken, stor stue med pejs og flere terrasser. Der er netadgang og trådløst netværk i huset. Der er ingen vaskemaskine.

Hvem kan søge om et ophold?

Alle medlemmer af Koda kan ansøge om et ophold i Lille Skiveren.

Ledige uger

Hvilke uger Dansk Komponistforening råder over, skifter fra år til år. Når ugerne er blevet fordelt mellem de forskellige kunstnerorganisationer af Dansk Kunstnerråd, udbyder Dansk Komponistforening ugerne via nyhedsmails og hjemmesiden.

Lejemålet går fra fredag kl. 16 til fredag kl. 12. Pris 2000 kr./uge. Er der flere interesserede, trækker vi lod!

Bemærk at ved afbud senere end to uger før tildelt periode, refunderes indbetalt husleje ikke!