10 okt 2022

ES21 Netværksmøde

- selvbyg, ombyg og genbrug

Kom til ES21 netværksmøde den 27. oktober og mød komponist, musiker og instrumentopfinder Jeppe Just Christensen, der vil sætte fokus på selvbyg, ombyg og genbrug! Han er bl.a. kendt for sit ensemble Jeppe Just Instituttet som kan beskrives som et skønt sammensurium af bodegamiljø, tivoli, vuggeviser, havefester, fest og ballade.

Med en kærlighed til musikalsk skrammel-æstetik og metallisk energiudladning, blandet med lirekasse og 70-80’er synth, er ufrivilligt teater og nostalgi, bl.a. nogle af præferencerne. Til ES21-mødet har Jeppe lovet at tage nogle selvbyggede instrumenter med og her fortælle os, hvordan (og hvorfor) han bygger instrumenter.

Udover mødet med Jeppe og hans instrumenter, vil dagens vært, Ulla Hahn Ranmar, fortælle os om Musikmuseets mission og vision.

Om ES21
ES21 er et netværk for den eksperimenterende scene med fokus på nyskabende musik fra artpop til avantgarde. Netværket har eksisteret siden 2013, og det er åbent for alle medlemmer af Koda, der er nysgerrige på nye inputs og vidensdeling i en social sammenhæng, som både vægter faglig dybde og foreningshygge.

Netværket drives af Jan Lippert, som også faciliterer netværksmøderne. Er du interesseret i at vide mere, kan du tage kontakt til ham på newsound21@gmail.com