18 jan 2024

ALF X DKF meetup

Sammen med Aarhus Lydforening (ALF) inviterer DKF til en spændende aften med fokus på kreativitet, samarbejde og opbygning af fællesskaber.

Kom og få en præsentation af planerne for Lydbyen, hvor vi løfter sløret for vores idéer til samarbejder, partnerskaber og nye muligheder for lydkunstnere og komponister.

På dagsordenen:

• Introduktion til Aarhus Lydforening og Dansk Komponistforening
  • Overblik over Lydbyen og dens faciliteter
  • Præsentation af planer og spændende partnerskaber
  • Diskussion om workshop-, festival-, installations- og opholdsmuligheder
  • Udforskning af lokale og internationale samarbejder
  • Indsigt i vores voksende fællesskab, og hvordan du kan bidrage

Vores mission er at skabe et levende knudepunkt i Lydbyen for uafhængige lydkunstnere og komponister, der fremmer et bæredygtigt miljø, hvor kreativiteten kan trives.

Vi tror på fælles ressourcer, fælles rum og samarbejdsbestræbelser, der løfter kulturlandskabet i Aarhus og generelt i Danmark.

Hvorfor deltage?
Oplev det mangfoldige udvalg af muligheder, fra workshops til festivaler, der er tilgængelige via dette fællesskab.

Bliv en del af et netværk, der værdsætter dine ideer, bidrag og indflydelse på kulturlivet i Aarhus