28 jul 2020

Netværksmøde med Astrid Engberg

Om musikalsk åbenhed

ES21, det åbne netværk for elektronisk musik & omegn, mødes d. 13. august på Vesterbro, hvor dagens gæst er DJ, komponist og sanger Astrid Engberg.

Astrid Engberg bryder ofte med genrer og lader umiddelbart uforenelige musikalske udtryk mødes. Et nyt album er snart på trapperne med release i september 2020.

I 2019 har hun spillet på SPOT Festival, Heartland Festival og STRØM, og hun skulle have spillet på Roskilde Festival i år, men så....Heldigvis har vi fået fat i hende til en snak om jagten på musikalsk frihed, elektronisk og organisk lyd, det nordiske touch og sampling & jazz m.m.

OM NETVÆRKET ES21

Elektronisk musik er en vildtvoksende genre, som netværk for elektronisk musik & omegn - ES21 - dyrker med et særligt fokus på eksperimenterende scene fra artpop til avantgarde.

ES21 er et tilbud til alle medlemmer af Koda, der er nysgerrige på nye inputs m.m. i en social og dialogisk sammenhæng, som vægter faglig dybde og foreningshygge.

Netværket drives af Jan Lippert