7 feb 2018

Kunstsalon nr. 3

- den svære skabelsesproces set med malerens øjne

Den 20. februar inviterer Dansk Komponistforening til Kunstsalon nr. 3 i vores nye række af samtaler mellem foreningens formand, Bent Sørensen, og en kunstner fra en anden kunstart.

Denne gang har Bent inviteret maleren Maja-Lisa Engelhardt til en fyraftenssamtale om det at skabe kunst. Hvad er ansatsen, og er der ligheder mellem malerens og komponistens arbejdsproces?

Denne 3. kunstsalon foregår i den smukke Admiral Gjeddes Gaard i centrum af København. Vi byder på et glas og en snack undervejs.

Arrangementet er åbent for alle og det er gratis at deltage, men af hensyn til beværtning vil vi blive glade for en melding, om du tænker at komme. Skriv blot en mail til ts@komponistforeningen.dk senest dagen før.