25 nov 2022

DKF fylder 109 år

- og det skal fejres!

I 2019 søsatte vi i DKF en ny medlemstradition – fejring af DKFs fødselsdag i december! Det satte corona imidlertid en stopper for i både 2020 og 2021, men nu genoptager vi den nye tradition og inviterer alle medlemmer af foreningen til kombineret fødselsdags-/julehygge på 5. sal i Lautrupsgade på selve fødselsdagen mandag d. 5. december mellem kl. 16 - 19.

Kom og smag vores specialkreerede jule-/fødselsdagspunch – efter medlemskonsulentens opskrift - syng med på en fødselsdagssang og ønsk dine kolleger en god jul.

Vi sørger for drikkevarer - alt du skal gøre er at medbringe dit gode humør og en smagsprøve på dine yndlingsvanillekranse, pebernødder, konfektstykker - eller et net klementiner. Så samler vi det hele til en overdådig fælles julesnack buffet.